»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Država, če hoče imeti letalskega prevoznika., če hoče biti povezana s svetom, če hoče z letalskim prometom generiratri tudi druge zadeve, turizem, gospodarstvo, potem je interes države, da subvencionira svojega letalskega prevoznika in da ustvarja povezave s svetom, ki so ekonomsko in tudi drugače koristne za državo.«
»Investicije v infrastrukturo javnih prevoznih sredstev so bistvene, hkrati pa je izjemno pomembno, da se vzporedno prenehajo subvencionirati letalski prevozniki in letališča.«
»To je še ena napaka in dobesedno metanje denarja skozi okno. Namesto, da bi podprli ustanovitev novega letalskega prevoznika, ki bi po moji oceni stal med 10 in 15 milijoni evrov, kar je v primerjavi s porabljenimi sredstvi za različne namene, majhna vsota.«
»Imamo luksemburškega prevoznika, imamo prevoznika iz Rige, imamo norveškega prevoznika, in zdaj se ocenjuje vloga ciprskega prevoznika, ki je prijavil na ta razpis kar nekaj destinacij.«
»Eno je interventni zakon, s katerim bi omogočili subvencioniranje potnikov, ne letalskih družb. Subvencije bi šle za destinacije, ki jih bomo z ministrstvom za gospodarstvo določili kot ključne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju